simsvetarna2

Direktlänk till inlägg 16 juni 2013

Livet som Denise (2)

Av Emmy och Emma Felicia - 16 juni 2013 16:42

Tidigare del:  http://simsvetarna.bloggo.nu/Livet-som-Denise-1/


_____________________________________________________________________________________________________


-Jaaa??

-Jag vet att dun har haft många pojkvänner, och skulle du vara snäll och fråga chans åt mig till Albin?

Albin var en av få som inte mobbade mig, Så det var klart jag skulle hjälpa henne. Men en del av mig sa att det var en dum idé.

-Visst.

-TACK! Jag älskar dig som vän, Denise!

Den glädjen var länge sedan jag hörde hos Mira, så jag var stolt över att få henne så glad igen. Hon hade trots allt blivit mobbad i 6 år nu. Albin, Jag och Gun var de enda som inte mobbade henne. Men iförsig var det ju ingen som gillade Gun.... Hon var shysst om man kom henne nära, Men inte om man inte ens kände henne.

Jag gick fram Till Albin som pratade med sins bästa vänner Emil och Sture. De mobbade inte heller mig eller Mira.

-Hey! Du är Denise va? Jag har hört talas om dig.

-Hej Albin. Du, vill du bli ihop med Mira?

-Nu ska du få höra en hemlighet... Jag är kär i Mira men har aldrig vågat prata med henne.

-Men hon är kär i dig! Hon vill bli din flickvän!

-Ett ord.... JA!!!!!!!!!!!!!!!

Efter det gick jag till Mira och berättade. Hon blev gladare än förut och sa hejdå. För skolan hade precis slutat. Jag såg att hon gick till Albin och plötsligt kysste honom. Jag gick hem. Då kom jag ihåg att jag skulle blogga igen.


(Bloggen är i Rosa)

Hey alla tjejer och killar, Damer och herrar!

Jag vill stolt medela (stav) att jag har fått ännu ett par ihop! Jag har inget mer att berätta idag. Ha det gött och hejrå!

Jag hade dåligt samvete över att inte skriva ett så stort inlägg som jag brukar. Plötsligt hörde jag hur dörren sakta öppnades....

____________________________________________________________________________________________________

Vem stog där? Läs det i nästa del av ''Livet som Denise''!


MVH Emma

 
 
Ingen bild

Gun

16 juni 2013 19:14

Spänningen är olidlig! Du skriver jättebra! Tar det lång tid? Kan första det isf.

Emmy och Emma Felicia

16 juni 2013 20:29

nej det tar inte lång tid p.g.a att jag e 10 år och har livlig famtasi. MVH Emma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy och Emma Felicia - 30 juni 2013 06:56

nu är vi 2 igen. Emma har blivit sparkad p.g.a att hon gillar chaos. Hon mobbade min kusin. /Felicia. P.S! DEt blir en paus till 19 juli istället!     Emmas nya blogg: SimsGanget.bloggplatsen.se ...

Av Emmy och Emma Felicia - 26 juni 2013 10:51

Ja, den kommer sluta troligtvis den 1 juli. Varför? jo,Emma har en skola (Sommarskola, frivvilig.) Felicia, ni vet: Tvillingarna. Och jag, Fika, och sånt. Jag ska även gifta mig :-) Tack och hej, Leverpastej. MVH Emmy ...

Av Emmy och Emma Felicia - 22 juni 2013 16:59

Snart är vi uppe i 20 besökare och 600 sidvisningar. Detta är på 1 dag. Och för att fira ska vi självklart göra en ny sim ni kan ladda ner. Vi ses, MVH Felicia F: Varför har inte Felicia skrivit på länge? S: Hon har fått tvillingar och är upptage...

Av Emmy och Emma Felicia - 21 juni 2013 07:16

Ja, som rubriken säger ska vi ha en ny header. Vad vill ni ska vara med i den? Skriv i kommentarerna. Det var tänkt att detta skulle komma igår men det blev inget. Ledsen för kort inlägg. Lovar att en ny sim kommer idag och förhoppningsvis första del...

Av Emmy och Emma Felicia - 17 juni 2013 09:46

Vilka expansionspaket/prylpaket du har installerade: Förnamn och efternamn: Kön: Övernaturlig typ: Ålder: Hudfärg: Kroppsform (Om du önskar en kvinnlig sim, kom ihåg att skriva hur stora bröst hon ska ha) Hårfärg/Ögonfärg: Egenskaper Favor...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards